Plaka Tanıma Sistemi

(0850) 733 63 22

Bize Ulaşın

Otopark Bariyeri

Otopark bariyeri, araç giriş ve çıkışlarını kontrol etmek, yetkisiz girişleri engellemek ve otopark alanında düzeni sağlamak için kullanılan mekanik veya elektronik sistemlerdir. Genellikle otopark girişlerinde, AVM’lerde, site otoparklarında ve benzeri alanlarda kullanılan ürünler olarak karşımıza çıkmaktadır. Bariyerler, araç geçişini izinsiz ve kontrolsüz hale getirmeyi önleyerek güvenlik sağlar.

Kollu Otopark Bariyeri Sistemleri

Otopark yönetiminde kullanılan farklı bariyer sistemleri, ihtiyaçlara ve kullanım alanlarına göre çeşitlilik göstermektedir. Bu sistemler arasında kollu otopark bariyer sistemleri, özellikle pratiklik ve güvenlik açısından sıkça tercih edilen çözümlerden biridir. 

Kollu Otopark Bariyer Sistemlerinin Diğer Sistemlerden Farkları:

  1. Basitlik ve Kullanım Kolaylığı: Kollu bariyerler, tasarım olarak basit ve kullanımı kolay sistemlerdir. Diğer bariyer sistemlerine göre daha az karmaşık yapıya sahip olmaları, kurulum ve bakım maliyetlerini düşürür.

  2. Geniş Kapsamlı Kullanım Alanı: Kollu bariyer sistemleri, geniş bir kullanım alanına sahiptir. Alışveriş merkezlerinden site otoparklarına, ofis binalarından sanayi tesislerine kadar birçok yerde kullanılabilmektedir.

  3. Maliyet Etkinliği: Kollu bariyer sistemleri, diğer bariyer sistemlerine göre genellikle daha uygun maliyetlidir. Hem başlangıç yatırımı hem de işletme maliyetleri açısından ekonomik bir çözümdür.

  4. Hızlı ve Verimli Geçiş: Kollu bariyerler, araçların hızlı ve verimli bir şekilde geçiş yapmasına olanak tanır. Özellikle yoğun trafiğe sahip alanlarda, geçişlerin hızlı olması büyük bir avantaj sağlar.

  5. Düşük Enerji Tüketimi: Otomatik kollu bariyerler, diğer motorlu bariyer sistemlerine kıyasla daha az enerji tüketmektedir. Bu da uzun vadede enerji maliyetlerinde tasarruf sağlar.

Otopark Bariyeri Çeşitlerimiz

Otopark bariyeri sistemleri konusunda arayış içerisindeiseniz hoş geldiniz. Bu sistemler araç giriş çıkış noktalarında kullanılmaktadır. Araçların yetkili veya yetkisiz geçişini engelleyerek kontrol eden sistemlerdir. Kollu otopark bariyerleri olarak da adlandırılmaktadır. Bu sistemler adından da anlaşılacağı gibi alanın genişliği ölçüsünde bir alüminyum kolu olan ve içerisinde motor/mekanik ve elektroniği barındıran bir sistemdir. Firmamız, bu sistemlerin satışını yapmaktadır. BFT marka, ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayabilecek bariyer çeşitleriyle hizmet sunmaktayız.

kollu otopark bariyeri
OTTOPARK BR24

ÖZELLİKLER :
Motor        : 24 VOLT
Kullanım   : Yoğun
Kol             : 6 metre teleskopik
Sistem      : Enkoderli Yapı
Extra öz.   : Kırmızı-yeşil Tepe Işığı
Hız             : 6 Metrede 5 saniye

SET İÇERİĞİ :
 – 1 Ana Gövde
 – 1 Teleskopik 6 metre kol
 – 2 Adet uzaktan kumanda 
 – 1 Kol oturma çatalı
 – 1Adet Kablolu emniyet fotoseli
 – 1 Takım montaj aparatları

park bariyeri
BFT Giotto Ultra Serisi

 ÖZELLİKLER :
Motor        : 24 VOLT
Kullanım   :  Yoğun
Kol             : 3/6 metre 
Sistem      : Enkoderli
Hız             : 3Mt 2,2.-6mt 4 sn

 SET İÇERİĞİ :
 – 1 Ana Gövde
 – 1 Adet  3 / 6 metre kol
 – 1 Adet uzaktan kumanda 
 – 1 Kol oturma çatalı
 – 1 Adet Kablolu  fotosel
 – 1 Takım Kol altı fiti

kollu otopark bariyeri
BFT MOOVİ SERİSİ

ÖZELLİKLER :
Motor        : 220 VOLT
Kullanım   : Yarı Yoğun
Kol             : 3/6 metre 
Sistem      : Mekanik Swich
Hız             : 3Mt 4sn.-6mt 8 sn

SET İÇERİĞİ :
 – 1 Ana Gövde
 – 1 Adet  3 / 6 metre kol
 – 1 Adet uzaktan kumanda 
 – 1 Kol oturma çatalı
 – 1 Adet Kablolu  fotosel
 – 1 Takım Kol altı fitili

nice widem otopark bariyeri
Nice WideM Serisi

 ÖZELLİKLER :
Motor        : 24 VOLT
Kullanım   :  Yoğun
Kol             : 3/5 metre 
Sistem      : Enkoderli
Hız             : 3,5 saniye

 SET İÇERİĞİ :
 – 1 Ana Gövde
 – 1 Adet  3 / 5 metre kol
 – 2 Adet uzaktan kumanda 
 – 1 Kol oturma çatalı
 – 1 Adet Kablolu  fotosel
 – 1 Takım Kol altı fitili

nice mbar bariyer
Nice MBAR Serisi

 ÖZELLİKLER :
Motor        : 24 VOLT
Kullanım   :  Yoğun
Kol             : 4/5 metre 
Sistem      : Enkoderli
Hız             : 3,6 saniye

 SET İÇERİĞİ :
 – 1 Ana Gövde
 – 1 Adet  4 / 5 metre kol
 – 2 Adet uzaktan kumanda 
 – 1 Kol oturma çatalı
 – 1 Adet Kablolu  fotosel
 – 1 Takım Kol altı fitil

Otopark Bariyerleriyle İlgili Bilinmesi Gerekenler

Araç giriş çıkışlarının yoğun olduğu alanlarda kullanılan otopark bariyeri ile ilgili bilinmesi gereken bazı detayları makalemizde açıklamaya çalışacağız.

  • Otopark bariyeri genellikler site, toplu konut alanları, fabrika,okul girişleri, ücretli otopark alanları ve araç girişinin olduğu birçok alanda kullanılan sistemdir.
  • Otopark bariyeri kurulmasındaki başlıca amaç araç yada araçların bir alana girebilmesi yada girememsini yönetmektir.
  • Örneğin bir bina sakinlerine ait bir otoparka yabancı kişilerin araçlarının park etmesini önlemek yada girişine izin vermemek gibi.
  • Çözüm arge bilişim hizmetleri firması olarak hem italyan menşeili hemde yerli üretim bariyerlerin toptan satışını yapmaktayız.

ÇİT BARİYER / ÇİTLİ BARİYER

ÇİT BARİYER / ÇİTLİ BARİYER

KİŞİSEL PARK BARİYERİ

Otopark bariyeri ve otopark otomasyonları

Otopark Bariyeri Fiyatları Ne Kadar?

Bariyer ihtiyacı olan kişilerin öncelikle olarak sorduğu sorulardan bir tanesi otopark bariyer fiyatlarının ne kadar olduğudur. Teknolojik ürünlerin fiyatları, yapımı aşamasında gösterilen özene, ürünün fonksiyonlarına göre değişiklik gösterebilmektedir. Bizler, yatar kalkar kilitli otopark bariyeri satışı yapmamaktayız. Sadece Bft marka, otomatik, otoparklar için veya araç geçiş kontrollerinin yapılmak istenildiği alanlar için bariyer satışı yapan bir firmayız.

Fiyat bilgisini detaylı olarak sunabilmemiz için alt kısımda çeşitleri detaylı olarak inceleyebileceğiniz görsellere göz atabilirsiniz. İhtiyacınız olan ürünleri bizlere belirterek bu konuda fiyat teklifi alabilirsiniz. Şayet hangi ürünün ihtiyaçlarınızı karşılayacağını bilmiyorsanız, size özel çözümlerimizden faydalanabilmek için de bizlere ulaşabilirsiniz.

Otoparklar İçin Bariyer Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Bir otopark için bariyer seçerken farklı unsurlara dikkat etmek gerekiyor. Bir otoparkımız var ve araç trafiği nedeni ile bariyer sistemi kurdurmak istiyorsak öncelikle hangi tip bariyeri tercih edeceğimiz önemlidir. 10 araçlık bir otopark ile 10,000 araçlık bir otoparkın seçmesi gereken bariyer aynı değildir. Araç sayısı yani günde bariyerin kaç defa açma kapama yapacağı mutlaka göz önüne alınmalıdır.

Diğer bir husus ise bariyerin kol uzunluğu ve açılma, kapanma süresidir. Kol uzunluğu standart bariyerlerde maksimum 6 metreye kadar çıkabilmektedir. 6 metre kol kullanılan bir bariyerde hava şartlarında dikkate alınmalıdır. Kol oturma çatalı kullanılamıyor ise 6 metrelik bir kolun çok rüzgar alan yerlerde mümkünse kullanılmaması önerilir. Sebebi ise aşırı rüzgarda kolu esneyerek kırılabilme ihtimalinin olmasıdır.

Kol inme ve kalkma süresi ise bariyerin açma kapama zamanı olarak nitelendirilir. Ve bu da önemli bir husustur. 1 saniye ile 8 saniye arasında seçenekleri olan bariyer sistemlerinde, özellikle ücretli otoparklarda hızlı olan bariyerler tercih edilmektedir. Ücretli bir otoparkta yavaş bir bariyer tercih edilmesi durumunda ödeme yapmadan kaçak çıkış yapan araçların önüne geçmek oldukça zorlaşır.

Günümüzde kullanılan birçok marka ve model arasında en fazla kullanılan ve önerilen ürünlerden biri olan bft otopark bariyeri sistemleridir. İtalyan malı olması (İtalyanların özellikle motor alanında dünyada ilklerde olduğunu göz önüne alırsak) nedeni ile öncelikli tercih sebebi olmaktadır. İtalyan bft markasının 3 adet bariyer modeli bulunmaktadır.

kollu otopark bariyeri

BFT MOOVİ SERİSİ

Moovi serisi otopark bariyeri 1,5 saniye ile 8 saniye arasında açma kapama süresi olan bariyerlerdir. Kol uzunlukları 2 ile 6 metre arasında değişmekte, kol uzunluğuna bağlı olarak da süre artmakta ya da azalmaktadır. 220 volt motora sahiptirler ve monofaze elektik ile beslenmektedir. Günlük açma kapama sayısı 1,000 ‘i geçmeyen projelerde rahatlıkla kullanılabilir.

otopark bariyeri

BFT GİOTTO SERİSİ

Giotto serisi otopark bariyeri 2,5 saniye ile 4 saniye aralığında çalışabilir. Kol uzunlukları yine 2 metre ile 6 metre arasında değişebilmektedir. Bft Giotto bariyer 24 volt motora sahiptir ve günlük 8,000 açma kapama yapılan yerlerde kullanılabilecek endüstriyel bir üründür.

kollu otopark bariyeri

BFT MOOVİ “30S” SERİSİ

” Moovi 30S ” serisi otopark bariyeri 1,5 saniyelik hızlı seri bariyerlerdir. Kol uzunlukları 3 ya da 4 metre arasında değişmektedir. 220 volt motora sahiptirler ve monofaze elektik ile beslenmektedir. Günlük açma kapama sayısı 5,000 dir ve yoğun kullanıma uygundur. Özellikle ücretli otopark gibi bariyer kol hızının önemli olduğu yerlerde kullanılır. Ücret ödemeden kol altından araç ile kaçma ya da seri araç geçişi olan yerler için ideal bariyer modelidir.

otopark bariyeri

BFT MİCHALENGELO SERİSİ

Michelangelo otopark bariyeri kol uzunluğu 6 metreyi aşan durumlarda kullanılır ve kol 8 metreye kadar uzayabilir. Ayine 24 volt ile çalışan bariyer 8 saniye açma kapama süresine sahiptir. Kol uzunluğu 8 metre olarak kullanıldığında günlük açma kapamanın günlük 1,000 adeti geçmemesinde fayda vardır. Bariyerin en önemli özelliği uzun kolu yani ağır kolu kaldırabilmesidir.

license plate recognition system

OTOPARK YÖNETİM SİSTEMLERİ

Yönetim Otomasyonlarımız

otopark bilet verme makinası

Biletli Otopark Sistemleri

plaka tanıma sistemi.

Plaka Tanıma Sistemleri

Hgs/Ogs Sistemleri

Otopark Bariyeri İle Plaka Tanıma Entegrasyonu

GIOTTO 30S BT  ELEKTROMEKANİK OTOPARK BARİYERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

  1. DC Motorlu ve sessiz çalışma özelliğine sahip olmalıdır.
  2. Çalışma gerilimi 220Vac 50Hz olmalı ve %10 voltaj değişikliklerine karşı mukavemetli olmalıdır.
  3. Otopark bariyeri gereği halinde opsiyonel olarak alınabilecek bir akü kiti ile elektrik kesintilerinde çalışmasına devam edebilecektir.
  4. Elektrik kesilmesi durumlarında serbest bırakma anahtarı ile sistem el ile rahatlıkla çalıştırılabilmelidir.
  5. LCD ekran vasıtası ile kolay programlama özelliğinin olması gereklidir.
  6. LCD ekran menü dili seçilebilir olması gerekmektedir.
  7. LCD ekran üzerinde fabrika ayarlarına dönüş özelliğinin olması gerekmektedir.
  8. LCD ekran vasıtası ile bariyerin kaç defa çalıştığı izlenebilecektir.
  9. LCD ekran vasıtası ile bakım tarihinden itibaren bariyerin kaç defa çalıştığı izlenebilecektir.
  10. LCD ekran üzerinden sistem ile alakalı bütün hata raporları ve durum bildirimleri okunabilir olmalıdır.
  11. El terminal cihazı ile bariyere bakım tarihleri girişi yapılabilecektir.
  12. Bariyer sürekli kullanıma uygun olmalıdır.
  13. Bariyer kol uzunluğu 3 mt olmalıdır.
  14. Bariyer kolu açılma süresi   2,5 sn olmalıdır.
  15. Bariyer tork değeri en az 280 Nm olmalıdır.
  16. Bariyer güç değeri en az 300 W olmalıdır.
  17. Bariyer sükûnet akımı ~1 A olmalıdır.
  18. Elektriksel yalıtkanlık değeri > 2MOhm 500 V olmalıdır
  19. Elektriksel yalıtkanlık değeri 3750 V/1 dakika olmalıdır
  20. Çalışma sıcaklığı -20C° , +50C° olmalıdır.
  21. Bariyere 24 V flâşör lamba opsiyonel olarak takılabilmektedir.
  22. Bariyerin taban montaj plakası opsiyonel olarak kullanılabilmektedir.
  23. Kalıcı gres yağlama olmalıdır.
  24. Bariyer gövdesi üzerinde fotosel gibi bir takım aksesuarların montajını kolaylaştıran plastik kanalların olması gerekir.
  25. Yine aynı plastik kanlar vasıtası ile sistem sudan yalıtılmış bir şekilde havalandırılabilmelidir.
  26. Bariyer gövdesi üzerinde ekstra aydınlatma bölümü olmalıdır.
  27. Bariyer kontrol ünitesi kolay montaj için ve daha az zarar görmesi açısından üst tarafta bulunmalıdır.
  28. Bariyer ön kapağı özel bir anahtar ile açılabilmelidir
  29. Bariyer kolları estetik olmalı.
  30. Bariyer kolları diktörtgen bir yapıda olmalı.
  31. Bariyer kolları üzerinde fosforlu ikaz etiketleri olmalıdır.
  32. Bariyer kolunun altına ve üstüne gereği halinde opsiyonel olarak lastik kenar takılabilmelidir.

Diğer Şartnameler

  1. Bariyer kolunun altına ve üstüne gereği halinde opsiyonel olarak aydınlatma lambaları takılabilmelidir.
  2. Bariyer kolu çalışma mesafesi bir enkoder vasıtası ile yapılmalıdır.
  3. Bariyer kolu herhangi bir engel ile karşılaştığında; engeli tanımalı ve yukarı doğru hareket etmelidir.
  4. Otopark bariyeri üzerinde kolun hareketini sınırlayan emniyet switchleri olmalıdır.
  5. Bariyerlerin açılma ve kapanma hızları aynı olmalıdır.
  6. Sistemde kullanılacak fotoseller canlı ve cansız cisimlerden etkilenebilir olmalıdır.
  7. Aşırı ısınmaya karşı motor termostat koruması olmalıdır.
  8. Opsiyonel olarak bariyer uzaktan kumanda ile de çalışabilmedir.
  9. Bariyer kolunun altına opsiyonel olarak bariyer perdesi takılabilir olmalıdır.
  10. Bariyer kolunun altına hareketli çatal takılabilir olmalıdır.
  11. Elektrostatik boyalı olmalıdır.
  12. Opsiyonel olarak bariyer metal kütle detektörü ile de çalışabilmelidir.
  13. Otomatik kapanma süresi 1-180 sn arasında ayarlanabilir olmalıdır.
  14. Bariyer tork değeri ayarlanabilir olmalıdır.
  15. İvmelenme oranı ayarlanabilir olmalıdır.
  16. Açılma hızı ayarlanabilir olmalıdır.
  17. Kapanma hızı ayarlanabilir olmalıdır.
  18. Frenleme özelliği ayarlanabilir olmalıdır.
  19. Çalışma mesafeleri elektronik olarak kontrol paneli üzerinden dijital olarak yapılabilmelidir.
  20. Birleşik çalışmaya uyumlu olmalıdır. Bölge ayarı yapılabilmelidir.
  21. Çalışma basamağı parametreleri ayarlanabilir olmalıdır.
  22. Sürekli butona basarak çalışma seçeneğinin olması gerekmektedir.
  23. Fotosellerde hatayı tespit edebilecek test bağlantısı özelliği olmalıdır.
  24. Açılırken ikinci bir komutu almama seçeneğinin olması gerekmektedir.
  25. Bariyer kolu çalışma yönü herhangi bir bağlantıyı değiştirmeden kontrol kartı üzerinden yapılabilmelidir.
  26. El tipi programlama cihazı ile programlanabilmelidir.
  27. Sadece “AÇ” ve sadece “KAPAT” butonu girişi bağlanabilmelidir.
  28. Her türlü geçiş kontrol sistemi ile uyumlu bir şekilde çalışabilmelidir.
  29. Kontrol kartı üzerinden her türlü uzaktan kumanda işlemleri yapılabilmelidir.
  30. Bariyerin CE deklarasyonunun olması gerekmektedir.
  31. Bariyer sistemin garantisi en az iki yıl olmalıdır.
  32. Kontrol ünitesi bariyerin kolay ulaşılabilir bir bölgesinde olmalıdır.
  33. IP 54 koruma sınıfı olmalı

GIOTTO BT A 60S U ELEKTROMEKANİK OTOPARK BARİYERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

  1. Bariyerin CE deklarasyonu olmalıdır.
  2. İthalatçı firma ISO-9001 kalite belgesine sahip olmalıdır.
  3. Üretici firma ISO-9001 kalite belgesine sahip olmalıdır.
  4. Bariyerin sistemi üretim hatalarına karşı en az iki yıl garantili olmalıdır.
  5. Bariyerin sisteminin üretici ve ithalatçı firmaları tarafından verilmiş on yıl yedek parça temin garantisi olmalıdır.
  6. Bariyer motor çalışma gerilimi 24 VDC / 50 Hz. olmalıdır.
  7. Otomatik otopark bariyeri ünitesinin harcadığı güç 300 W olmalıdır.
  8. Bariyer ünitesi yarı yoğun kullanıma uygun olmalıdır.
  9. Bariyerin ağırlığı 42 kg olmalıdır.
  10. Bariyer günlük (24 saat içinde) 3000 tur çalışabilme özelliğine sahip olmalıdır.
  11. Bariyer motor maksimum tork değeri 380 Nm olmalıdır
  12. Çalışma sıcaklığı – 20° / + 55°C olmalıdır.
  13. Bariyer ünitesi besleme gerilimi 230 VAC / 50 Hz. olmalıdır.
  14. Otopark Bariyer kol uzunluğu 6 metreye kadar olan kol uzunluğunda çalışabilmelidir.
  15. Bariyer kolu açılma – kapanma süresi maksimum 4 sn olmalıdır.
  16. İstendiğinde emniyet fotoselleri bağlanabilmelidir.
  17. Bariyere gerektiğinde opsiyonel olarak 230 V flâşör lamba takılabilir olmalıdır.
  18. Motor kontrol ünitesi üzerinde anten girişi olmalıdır.
  19. Bariyer ön kapağı, özel bir anahtar ile açılabilir olmalıdır.
  20. Otomatik Bariyer kolları üzerinde fosforlu ikaz etiketleri olmalıdır.
  21. Otopark bariyeri kolunun altına ve üstüne gerektiğinde opsiyonel olarak pinömatik lastik kenar takılabilir olmalıdır.
  22. Bariyer kolunun altına ve üstüne gerektiğinde opsiyonel olarak aydınlatma lambaları takılabilir olmalıdır.
  23. Bariyer kolu çalışma mesafesi bir mekanik limit switch vasıtası ile ayarlanabilir olmalıdır.
  24. Bariyerlerin açılma ve kapanma hızları aynı olmalıdır.
  25. Bariyer motorunun aşırı ısınmaya karşı motor termostat koruması olmalıdır.
  26. Opsiyonel olarak bariyer uzaktan kumanda ve harici tip buton ile çalışabilir olmalıdır.
  27. Bariyer kontrol ünitesi üzerinde 63 uzaktan kumanda kapasiteli dâhili tip radyo alıcı kartı olmalıdır.
  28. Bariyer kontrol ünitesi üzerinde radyo alıcı kartı ikinci kanal çıkışı olmalıdır.

Diğer Şartname Maddeleri

  1. Uzaktan kumanda sistemi yüksek güvenlikli atlayan kod (Rolling kod) yapısında olmalıdır)
  2. Bariyer açılma durumunda fotoseli iptal edebilme özelliğinin olması gerekmektedir.
  3. Otomatik bariyer kolunun altına opsiyonel olarak bariyer perdesi takılabilir olmalıdır.
  4. Bariyer kolunun altına hareketli çatal takılabilir olmalıdır.
  5. Otopark Bariyer gövdesi elektrostatik boyalı olmalıdır. RAL 7015
  6. Opsiyonel olarak bariyer metal kütle detektörü ile de çalışabilir olmalıdır.
  7. Otomatik kapanma süresi 1-90 sn arasında ayarlanabilir olmalıdır.
  8. Çalışma basamağı parametreleri ayarlanabilir olmalıdır.
  9. Açılırken ikinci bir komut almama seçeneğine sahip olmalıdır.
  10. El tipi programlama cihazı ile programlanabilir olmalıdır.
  11. Kontrol ünitesi üzerinde buton bağlantısı yapılabilecek giriş olmalıdır.
  12. Sadece “AÇ” ve sadece “KAPAT” butonu girişi bağlanabilmelidir.
  13. Bariyer kontrol ünitesinde acil durum durdurma butonu bağlantısı olmalıdır.
  14. Otopark bariyeri her türlü geçiş kontrol sistemi ile uyumlu bir şekilde çalışabilir olmalıdır.
  15. Bariyer ünitesi koruma sınıfı IP24 olmalıdır.
  16. Bariyerin normal çalışma şartlarında çevreye yaydığı gürültü 70 dB olmalıdır.
  17. Bariyer elektrik kesintisi durumlarında el ile de çalışabilmelidir.
  18. El ile çalışma ünitesi özel anahtarlı kilit  sistemi ile devreye alınıp çıkartılabilmelidir.
  19. Bariyer kontrol kartı üzerinde mevcut hataları daha rahat bulabilmek için hata gösterge ledleri olmalıdır.
  20. Otomatik Bariyer kontrol kartı motor ünitesi içerisinde özel plastik bir muhafaza içerisinde olmalıdır.
  21. Bariyer motoru starter kondansatörü motor bloğunun içerisinde olmalıdır.
  22. Kontrol ünitesi üzerinden aksesuarların çalışması için gerekli zayıf akım voltajı çıkışı olmalıdır.
  23. Bariyer kontrol ünitesi üzerinde, bariyer kolu kenar emniyet sistemi olan “BAR” girişi olmalıdır.

MOOVİ 30S MODELİ ELEKTROMEKANİK OTOPARK BARİYERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

  1. Çalışma gerilimi 220Vac 50Hz olmalı ve %10 voltaj değişikliklerine karşı mukavemetli olmalıdır.
  2. Bariyer gereği halinde opsiyonel olarak alınabilecek bir akü kiti ile elektrik kesintilerinde çalışmasına devam edebilecektir.
  3. Elektrik kesilmesi durumlarında serbest bırakma anahtarı ile sistem el ile rahatlıkla çalıştırılabilmelidir.
  4. LCD ekran vasıtası ile kolay programlama özelliğinin olması gereklidir.
  5. Ekran menü dili seçilebilir olması gerekmektedir.
  6. LCD ekran üzerinde fabrika ayarlarına dönüş özelliğinin olması gerekmektedir.
  7. Ekran vasıtası ile bariyerin kaç defa çalıştığı izlenebilecektir.
  8. LCD ekran vasıtası ile bakım tarihinden itibaren bariyerin kaç defa çalıştığı izlenebilecektir.
  9. Ekran üzerinden sistem ile alakalı bütün hata raporları ve durum bildirimleri okunabilir olmalıdır.
  10. El terminal cihazı ile bariyere bakım tarihleri girişi yapılabilecektir.
  11. Bariyer sürekli kullanıma uygun olmalıdır.
  12. Bariyer kol uzunluğu 4 mt olmalıdır.
  13. Otomatik otopark bariyeri kolu açılma süresi  1,5 sn olmalıdır.
  14. Bariyer tork değeri en az 280 Nm olmalıdır.
  15. Otomatik bariyer sisteminin güç değeri en az 300 W olmalıdır.
  16. Bariyer sükûnet akımı ~1 A olmalıdır.
  17. Elektriksel yalıtkanlık değeri > 2MOhm 500 V olmalıdır
  18. Elektriksel yalıtkanlık değeri 3750 V/1 dakika olmalıdır
  19. Çalışma sıcaklığı -20C° , +50C° olmalıdır.
  20. Bariyere 230 V flâşör lamba opsiyonel olarak takılabilmektedir.
  21. Bariyerin taban montaj plakası opsiyonel olarak kullanılabilmektedir.
  22. Kalıcı gres yağlama olmalıdır.
  23. Bariyer gövdesi üzerinde fotosel gibi bir takım aksesuarların montajını kolaylaştıran plastik kanalların olması gerekir.
  24. Yine aynı plastik kanlar vasıtası ile sistem sudan yalıtılmış bir şekilde havalandırılabilmelidir.
  25. Bariyer gövdesi üzerinde ekstra aydınlatma bölümü olmalıdır.
  26. Otomatik Bariyer kontrol ünitesi kolay montaj için ve daha az zarar görmesi açısından üst tarafta bulunmalıdır.
  27. Bariyer ön kapağı özel bir anahtar ile açılabilmelidir
  28. Otopark Bariyer kolları estetik olmalı.
  29. Bariyer kolları diktörtgen bir yapıda olmalı.
  30. Otopark Bariyer kolları üzerinde fosforlu ikaz etiketleri olmalıdır.
  31. Bariyer kolunun altına ve üstüne gereği halinde opsiyonel olarak lastik kenar takılabilmelidir.

Diğer Teknik Şartnameler

  1. Bariyer kolunun altına ve üstüne gereği halinde opsiyonel olarak aydınlatma lambaları takılabilmelidir.
  2. Bariyer kolu çalışma mesafesi bir enkoder vasıtası ile yapılmalıdır.
  3. Bariyer kolu herhangi bir engel ile karşılaştığında; engeli tanımalı ve yukarı doğru hareket etmelidir.
  4. Bariyer üzerinde kolun hareketini sınırlayan emniyet switchleri olmalıdır.
  5. Bariyerlerin açılma ve kapanma hızları aynı olmalıdır.
  6. Sistemde kullanılacak fotoseller canlı ve cansız cisimlerden etkilenebilir olmalıdır.Aşırı ısınmaya karşı motor termostat koruması olmalıdır.
  7. Opsiyonel olarak bariyer uzaktan kumanda ile de çalışabilmedir.
  8. Bariyer kolunun altına opsiyonel olarak bariyer perdesi takılabilir olmalıdır.
  9. Bariyer kolunun altına hareketli çatal takılabilir olmalıdır.
  10. Elektrostatik boyalı olmalıdır.
  11. Opsiyonel olarak otopark bariyeri metal kütle detektörü ile de çalışabilmelidir.
  12. Otomatik kapanma süresi 1-180 sn arasında ayarlanabilir olmalıdır.
  13. Bariyer tork değeri ayarlanabilir olmalıdır.
  14. İvmelenme oranı ayarlanabilir olmalıdır.
  15. Açılma hızı ayarlanabilir olmalıdır.
  16. Kapanma hızı ayarlanabilir olmalıdır.
  17. Frenleme özelliği ayarlanabilir olmalıdır.
  18. Çalışma mesafeleri elektronik olarak kontrol paneli üzerinden dijital olarak yapılabilmelidir.
  19. Birleşik çalışmaya uyumlu olmalıdır. Bölge ayarı yapılabilmelidir.
  20. Çalışma basamağı parametreleri ayarlanabilir olmalıdır.
  21. Sürekli butona basarak çalışma seçeneğinin olması gerekmektedir.
  22. Fotosellerde hatayı tespit edebilecek test bağlantısı özelliği olmalıdır.
  23. Açılırken ikinci bir komutu almama seçeneğinin olması gerekmektedir.
  24. Bariyer kolu çalışma yönü herhangi bir bağlantıyı değiştirmeden kontrol kartı üzerinden yapılabilmelidir.
  25. El tipi programlama cihazı ile programlanabilmelidir.
  26. Sadece “AÇ” ve sadece “KAPAT” butonu girişi bağlanabilmelidir.
  27. Her türlü geçiş kontrol sistemi ile uyumlu bir şekilde çalışabilmelidir.
  28. Kontrol kartı üzerinden her türlü uzaktan kumanda işlemleri yapılabilmelidir.
  29. Bariyerin CE deklarasyonunun olması gerekmektedir.
  30. Bariyer sistemin garantisi en az iki yıl olmalıdır.
  31. Kontrol ünitesi bariyerin kolay ulaşılabilir bir bölgesinde olmalıdır.
  32. IP 54 koruma sınıfı olmalı

Neden Çözüm ARGE?

Günümüzde otopark bariyeri konusunda talepler giderek artmaktadır. Artan bu talepleri firmamız en iyi şekilde giderilebilecek donanıma sahiptir. Firmamız donanım ve yazılım konularında ihtiyaca özel çözümler sunmaktadır. Sunulan çözümlerden bir tanesi de otopark bariyerleri ile ilgilidir. Bu konuda ürün temin etmek isterseniz, ilgili tüm detaylara firmamız aracılığıyla ulaşabilirsiniz. Otopark bariyeri ve BFT bariyer fiyatları ile ilgili olarak aklınıza takılan soruları sormaktan çekinmeyiniz.

Genel olarak en düşük fiyatlar karşılığında alınabilecek en iyi ürün ve hizmeti sunma gayreti içerisindeyiz. Teknolojiyi yakından takip ediyor, yenilikleri her geçen gün bünyemize kadar faaliyetlerimizi en iyi şekilde sürdürüyoruz. İhtiyaçlarınız için iletişime geçmekten ve aklınıza takılan tüm soruları sormaktan çekinmeyiniz. Çözüm ARGE olarak, dilediğiniz her zaman hizmet sunmaya hazırız. Firmamız, satışta bulunan sistemlerimiz konusunda beklentilerinizi en iyi şekilde karşılayabilecek donanıma sahiptir.

Otoparklar için bariyer ve otopark otomasyonları konularında aklınıza takılanları sormaktan çekinmeyiniz. Firmamız, satış öncesi ve sonrası destek hizmetlerini sunmaktadır. Amacınız güvenle, uzun yıllar boyunca kullanabileceğiniz sistemleri temin etmek ise doğru yere olduğunuza emin olabilirsiniz. Profesyonel ve stabil bir şekilde otoparklar için otomatik bariyer sistemlerine yönelik detaylı bilgilere firmamız aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

Bft Otopark Bariyeri Fiyatları Ne Kadar?

Genel olarak bu sisteme yönelik ihtiyacı olan firmalar, fiyat bilgisini yoğun olarak merak etmektedir. Bft otopark bariyeri fiyatları bariyerin mevcut özelliğine, markasına bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. Firmamız en düşük fiyatlar karşılığında, en kaliteli ürünlerin satışını yapmaya son derece özen göstermektedir. Ürünlerimize yönelik genel fiyat bilgisi almak için iletişime geçmeniz yeterli.

Otopark bariyerlerinin fiyatlarında ürünün mevcut büyüklüğü de önemli bir faktördür. Kol aralığı geniş olan bir bariyer, kol aralığı daha küçük olan bir bariyere oranla daha yüksek fiyatlı olabilmektedir. Elbette bu konuda sadece fiyat odaklı olarak düşünülmemesi gerekir. Dışarıdan satın alınan kalitesiz, uygun fiyatlı bir bariyerin size vereceği performans daha düşük olur. Ömrü kaliteli bariyerlere oranla daha az olur.

Otoparkınız için ihtiyaçlarınızı değerlendirerek fiyat teklifi iletebilmemiz için iletişime geçebilirsiniz. Kuruluşumuz güvencesi ile ihtiyaçlarınız en doğru şekilde, en kısa süre içerisinde karşılanacaktır. Otomatik otopark bariyeri konusunda üstün çözümlerimiz ile dilediğiniz her zaman hizmet sunmaya hazırız.

BFT, otopark bariyeri alanında en çok tercih edilen markalardan bir tanesi olarak bilinmektedir. Kol aralığı farklı alanlar için uygun olan, istenilen çok sayıda alanda kullanıma uygun otomatik otopark bariyeri çeşitlerimiz ile hizmet sunmaktayız. Ayrıca otoparklar için plaka tanıma sistemi konusunda da firmamızı tercih edebilirsiniz.

Otopark Bariyeri Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken 6 Nokta

Bariyer sistemi kullanılan alana ve amaca göre seçilmek zorundadır.

Bu Maddeleri tek tek sıralayalım.

1- Otopark Yoğunluğu:

Eğer otopark yoğun bir araç trafiğine sahip değilse örneğin günde 10/50 araç giriş çıkışı yapılıyor ise bu otoparkta az yoğun yada 220volt motorlu bariyerleri tercih edebilirsiniz.220volt motorlu bariyerler kısa sürede ısınma yapar fakat araç yoğunluğu çok fazla olmayacağı için bu ısınan motor çok hızlı soğuyarak sistemde bir aksamaya neden olmaz.220 volt bariyerler diğer 24 volt bariyerlere oranla daha düşük maliyetli olduğu için az yoğun otoparklarda tercih edilebilir.

2-Otoparkın Tipi:

Eğer otopark bariyerinin kullanılacağı alan bir ücretli otopark ise bu durumda hızlı açma-kapama yapabilen bir bariyerin kullanılması gereklidir.Ücretli otoparklarda ücretini ödemeden kol inerken kolun altında hızlı bir şekilde kaçmak isteyen şöförler, eğer bariyer yavaş iniyor ise kolayca kolun altından kaçak geçip otopark ücretini ödememiş olur.

3-Yarı Yoğun Kullanım :

Eğer otopark alanı ortayoğunlukta bir trafiğe sahip ise yani günde 300 den daha az bir açma kapama yapılacak bir alanda ise yarı yoğun kullanım bariyerler tercih edilebilir.Yarı yoğun kullanımda hem 220volt hemde 24volt bariyerler kullanılabilmektedir.

4-Yoğun Kullanım :

Eğer otopark bariyerimiz araç geçişlerinin yoğun olduğu alanlarda örneğin ücretli otopark yada 5,000 site sakinini oturduğu bir toplu konutta kullanılacak ise burada günde 5000/8000 arası açma kapama yapabilen yoğun kullanım 24 volt bariyerlerin kullanılması gereklidir.24volt motorlar ısınma yapmadığı için bu açma kapama sayısını rahatlıkla kaldırabilir.

5-Çok yoğun Kullanım :

Eğer bariyer sisteminin kullanılacağı alanda o bariyerin kolu 10,000/20,000 defa açılıp kapanacak ise burada hem endüstriyel hemde çok hızlı olan otoban bariyerleri kullanılmalıdır.Adı her ne kadar otoban bariyeri de olsa bu bariyerler farklı otoparklardada kullanılabilir.

6-Bariyer Kolu Uzunluğu :

Kollu otopark bariyeri sisteminde kol uzunluğu aslında çok önemli bir konudur.Motor yarattığı tork gücü ile bariyer kolunu yukarı doğru kaldırır.Bariyer kolu ne kadar kısa seçilebilir ise motora binen yük o kadar az olacaktır.Dolayısıyla bir bariyerin ömrünün uzun olması isteniyor ise mümkün olduğu kadar araç geçiş alanının daraltılması ve bariyer kolunun mümkün olduğu kadar kısa tutulması şiddetle önerilir.